22 Eylül 2014 Pazartesi

Fet Ailesi İle Tanışalım


 Merhaba bendeniz Marifet. Fet ailesinin mensubuyum. Ailenin en küçüğü ama en marifetlisiyim! Her şeyi adım adım takip ederim, benden kurtuluş yoktur. Elim her şeye erer.

 Şimdi size ailemi tanıtayım;
 Annem; İffet Hanım. Epey iffetlidir ve biraz da kızgın. Anneme nazaran daha yumuşak başlıdır babam. Adı çok hata yaptığından değil, bu yüzden Affet'tir. Ziyafet abim ise tombul mu tombuldur. Kendi halinde safçana bir bir abidir. Zerafet abla ise zerafetli mi zerafetli, güzel mi güzel, kelebek gibi bir abladır. Giyinip süslenir. Abimle birlikte beni pek bir severler. İkizlerdir ama boy ve kilo farkından dolayı sima benzerliği pek anlaşılmaz. Kıyafet ise benden 1,5 yaş büyüktür. Çabuk sütten kesilmiş, sadece 5 ayda. Annem de bana hamile kalmış. Yine de ben senden büyüğüm diye gıcıklık yapar. Genelde gıcık tavırlarını korusa da ortağımdır aynı zamanda. Ona çok güzel kıyafetler alınır. Saçını başını pek yapmaz ama bir güzel giyinir de bir güzel giyinir... Bense sekiz yıldır bu dünyadayım. Ne annem gibi çok iffetliyim, ne babam gibi çok merhametliyim, ne abim gibi bana 3 yıl yetecek kadar büyük göbeğim var, ne ablam gibi güzel ve zerafetliyim, ne de Kıyafet gibi güzel kıyafetlerim var. Minyon vücuduma 2 beden büyük gelen ablamdan kalma kıyafetler giyiyorum be!

Ama...
Çok MARİFETLİYİM!
Bu hepsine bedel değil midir?
Ne kadar iffteli, ne kadar tombik, ne kadar güzel olsan da,
Ne kadar güzel giyinsen de,
Elinden bir şey gelmedikten sonra neye yarar?
Ailemin elinden bir iş gelmiyor demiyorum.
Yalnızca en önemli olan elinde bol bol iş gelmesi,
İşlerini iyi yapman,
Elinin her işe erebilmesi,
Çabuk öğrenmen,
Keşfetmekten keyif alman,
Kısacası;
MARİFETLİ OLMAN değil midir?



Marifet FET

Hiç yorum yok: